Van vader op zoon......

by - oktober 02, 2016

Degene die al wat jaren meelezen op dit blog weten dat Martijn maar één hobby heeft en dat is karpervissen. Al sinds zijn jeugd voert hij deze hobby met veel passie uit, waarbij er ieder jaar wel een weekje Frankrijk in het verschiet ligt. De nachten dat ik de afgelopen 15 jaar alleen doorbracht in het weekend zijn dan ook al lang niet meer op één hand te tellen.

Nu de jongens wat ouder zijn en de oudste zijn A-diploma heeft, blijft het niet meer bij een middagje voorntjes vangen, het echte werk is begonnen. Zo mocht de oudste afgelopen zomervakantie tot 2x toe mee nachtvissen met papa en niet zonder resultaat. Het leverde prachtige beelden en plaatjes op en voor Martijn is het echt geweldig om dit als vader te kunnen doen met zijn eigen zoon.




                     

You May Also Like

2 Comments

  1. Ik snap persoonlijk niet dat het je hobby kan zijn. Maar voor je boys vindt ik het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik eerlijk gezegd ook niet hoor, maar nu met de jongens is het echt wel grappig :)

      Verwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: