Weekoverzicht week 44; Halloween, 'Nieuwe Bank', Verjaardagen en Hardloopevenement!

by - november 08, 2017

Welkom bij weer een nieuw weekoverzicht; deze week bestelden en ontvingen we een 'nieuwe bank', had de oudste zijn eerste hockey kennismaking. Èn hadden we een heel druk weekend met twee verjaardagen en een hardloopevenement.


Maandag
Vandaag werken en naar school. Oma Tineke past op en verder is het een rustig dagje voor de jongens.

Na mijn werk breng ik een pakketje weg van een marktplaatsverkoop. Na het eten ga ik in mijn nieuwe outfit én met mijn nieuwe tas naar de sportschool. Ik pak even ik het buikspierkwartiertje en doe daarna een van mijn vaste rondjes.


Dinsdag
Vandaag weer werken en naar school. Oma Bep past op en krijgt s'middags bijval van Oma Tineke om iedereen op de juiste plek te krijgen. De jongste naar de scouting en de oudste heeft zijn eerste kennismaking met hockey.

En we vieren natuurlijk Halloween, samen met de jongste versier ik de deur voor een spooky-night.


De jongens lopen met nog drie vrienden langs de deuren. We hadden wat vaste adresjes uitgezet waar ze mochten aanbellen en dat is goed bevallen. Onze jongens zijn verkleed als Darth Vader en echt onherkenbaar voor de buurt.


Woensdag
Vandaag lekker vrij. Ik breng de jongens naar school en ik fiets door naar de sportschool. Ik heb besloten om mijn fitbit horloge weer eens op te zoeken. Deze kregen ik een paar maanden geleden cadeau op mijn werk omdat we 1000 dagen 'Lost Time Injury' vrij waren. Om half 11 s'ochtends zit ik al op 4500 stappen en ik haal gewoon de 10.000 stappen. Ik heb mijn doel op 8000 stappen per dag staan, omdat ik op een werkdag helaas niet zoveel stappen zet.


Als ik klaar ben met sporten zie ik via de whatsapp dat er nieuwe Pokemon is om tegen te battelen. Ik kan het niet laten en fiets er heen. Zo zonde van mijn tijd want ik had zoveel plannen, maar goed. Gelukkig word ik wel beloond voor deze onverstandige actie.

Nog net wat tijd om te douchen en het huishouden voordat ik de kinderen ga halen van school. s'Middags naar de gym en de fysio. Daarna spelen de jongens nog even een uurtje lekker zelf zodat ik mijn verspilde uurtje van vanochtend kan inhalen.

s'Avond voor het eerst geen yoga, dat is best even gek. Maar ook wel fijn. Ik werk lekker aan wat artikelen voor mijn blog en verdiep me verder in Google Analytics.


Donderdag
Bij het wakker worden komen we er achter dat Snoes, onze kat, onze aankomende 'Urban Jungle' ook interessant vindt. Maar dan op een andere manier helaas!


Ik plant de plantjes weer even over nieuw en zet ze hoog weg, zodat Snoes er niet bij kan. Daarna werken en de jongens naar school.  De jongens blijven over en Martijn is bijtijds terug van zijn werk. Hij werkt thuis aan wat rapportages en kan zelf de jongens van school halen.

Uit mijn werk haal ik de jongste op bij een vriendje en daarna door naar zwemles.

Vrijdag
Vandaag weer lekker vrij, kan ik mooi mijn derde (!) sportuurtje pakken deze week. Ik word er blij van! Verder een bijzondere dag, want vandaag krijgen we onze nieuwe bank. En wat voor een bank, gewoon dezelfde als die we al hadden. Om een lang verhaal kort te maken; al een jaar op zoek naar een bank. Niet kunnen slagen in de prijsklasse die we er op dit moment voor over hebben in verband met de jongens en katten.

Aangezien de huidige bank echt niet meer kan qua vlekken en kattenhaaltjes, opperen we afgelopen weekend voorzichtig het idee om misschien gewoon dezelfde te kopen. Als ik op maandag een mail krijg dat de bank ook nog eens 20% afgeprijsd is, moet het zo zijn. Et voilà; we hebben weer een nieuwe schone bank.


Martijn vertrekt s'middags om een nachtje te gaan vissen met vrienden. De jongens en ik eten makkelijk. Wel aan tafel natuurlijk en zeker niet op de nieuwe bank. De jongste en ik gaan nog op pad voor een battle tegen de nieuwe Pokemon. Deze geluksvogel vangt hem gewoon in zijn eerste battle met zijn eerste bal!

Verder een rustig avondje; ik maak een slinger voor een bestelling en daarna lekker op de nieuwe bank met vlogs en 'The Voice'.


Zaterdag
We hebben een druk weekend voor de boeg. Vandaag op familiebezoek en een verjaardag en morgen een hardloopevenement en nog een verjaardag. Maar eerst even orde op zaken stellen. Als Martijn terug is van het vissen, brengt hij met de jongens de oude bank naar de milieustraat. En ik doe het een en ander in het huishouden.


Ook mag ik nog twee leuke waxineblokjes verkopen uit mijn webshop.


Na het familiebezoek en de verjaardag ploffen we lekker met een pizza op de bank, kijken 'Eigen huis en tuin' en hebben een relaxte zaterdagavond.

Zondag
Vandaag weer een druk programma, maar we vinden nog even een gaatje om mee te doen met een Pokemon-battle. En ja hoor ook hij vangt de nieuwe Pokemon.

Daarna gaan de jongens lekker lunchen bij opa en oma. Martijn en ik doen mee met de Vallende Bladerenloop 2017. Nog drie andere vrienden doen ook mee en we lopen allemaal een mooie tijd op verschillende afstanden.



Daarna de jongens ophalen, lekker douchen en door naar de verjaardag. De jongens vermaken zich prima met vriendjes en vriendinnetjes en we eten lekker mee.


Als we thuis komen gelijk door naar bed, want het is morgen weer een normale schooldag. Ik doe weer een rondje favoriete series en zo sluiten we weer een hele fijne week af.

Bedankt voor het lezen en tot het volgende weekoverzicht!

You May Also Like

1 Comments

  1. Wat een poëtische naam voor een hardloopevenementen: De vallende bladeren loop. Prachtig! En heel toepasselijk nu.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: