Ren Mama Ren!

by - januari 07, 2018

In november werd ik benaderd door Nicole van onder andere Ren Mama Ren en Huisvlijt om mee te doen aan een interview over hardlopen en het moederschap. Ik voelde me zeer vereerd. Dit is één van de redenen waarom ik blog; het bereiken van een groter publiek. Dus ik zei volmondig; "JA!".


Ik kreeg een lijst met vragen toegemaild die ik zorgvuldig invulde. Ik zocht wat 'mooie' foto's op, al blijft dat een lastig ding. Mooie foto's van een hardlopende Miranda bestaan nu eenmaal niet. Enthousiast stuurde ik mijn zorgvuldig verwoordde antwoorden en foto's terug.

Et voilà op 7 december in de ochtend kreeg ik een mailtje dat het artikel online stond. Ik had het nog even stil gehouden omdat ik het best 'awkward' vond. Dit artikel gaat gewoon helemaal over mij en ook al ben ik een blogger, aandacht krijgen is niet mijn sterkste punt. Ik deelde mijn roem met mijn beste vrienden en dat vond ik voorlopig genoeg. Martijn vond nog wel een link op Facebook, die hij uit enthousiasme een zetje langs onze gezamenlijke vrienden gaf.

Nu ik er een beetje aan gewend ben om iets over mezelf te lezen, geschreven door iemand anders, deel ik graag het artikel met jullie. Dus ben je benieuwd naar mijn hardloopverleden, tips en de combinatie met het moederschap lees dan hier het artikel op RenMamaRen.com.





You May Also Like

0 Comments

Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achter laat: